سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار حوزه - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی حکمت، رفق و سازگاری نیکوست . [امام علی علیه السلام]
 

 
   

اخبار حوزه - اخبار حاج آقا
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:1بازدید دیروز:10
 

میم.شین :: 86/4/29::  2:57 عصر

سلام

باز هم اومدم. البته اینبار یه خبر داغ براتون دارم.

من امروز هم به خاطر رفاقتم با فرزند آیت الله مشکینی و هم به جهت اینکه برای حوزه نیوز خبری بگیرم با یکی از فرزندان رئیس مجلس خبرگان رهبری تماس گرفتم و از وضعیت جسمی ایشان کسب اطلاع کردم.

او ضمن اینکه از اخبار درج شده در خبرگزاری های فارس و رسانیوز و حتی ایکنا ابراز تاسف و تعجب کرد گفت: امروز و دیروز حال عمومی ایشان نسبت به روز چهارشنبه بسیار بهتر شده است.

فرزند آیت الله مشکینی گفت: پدرم به دلیل عفونت ریوی در بیمارستان بقیه الله تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است و تیم پزشکی معالج ایشان کاملا مراقب ایشان هستند.

وی افزود: پزشکان برای اینکه ایشان بهتر بتوانند داروها را مصرف کنند به ایشان تنفس مصنوعی وصل کرده و او را بیهوش کرده اند.

آقای مشکینی (فیض) گفت: در صورتی که خبر جدیدی حاصل شد بلافاصله شما (حوزه نیوز) را در جریان قرار خواهم داد.

به هر جهت دوستان و عزیزان بیایید برای شفای این عالم بزرگ و مبارز و برای سلامتی همه علمایی که در ترویج و تبلیغ مکتب علوی و شریعت محمدی نقش داشته اند دعا کنیم.

از شما دعوت می کنم متن خبری دیروز حوزه نیوز در این خصوص را بخوانید که در نوع خودش جالب است. چون دیروز همه حال آیت الله مشکینی را وخیم اعلام کردند اما ما با مصاحبه ای که با فرزندش داشتیم گفتیم حال ایشون بهتر شده است.و الله العالم.

/////////////

حال عمومی آیت الله مشکینی رو به بهبود است
یکی از نزدیکان آیت الله مشکینی در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: حال عمومی ایشان نسبت به روز گذشته بسیار بهتر شده است هرچند که منتظر اعلام نظر نهایی پزشکان معالج ایشان هستیم.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس خبرگان رهبری بر اثر عارضه ریوی و چند بیماری دیگر دربیمارستان بستری شده اند.

در همین حال و در پی وخامت حال آیت الله علی اکبر مشکینی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از وضعیت جسمی و روند معالجه ایشان اطلاع حاصل کرد.

همچنین آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در بیمارستان حاضر شد و پس از اطلاع از آخرین اخبار در خصوص روند معالجه ایشان برای بهبودی آیت الله مشکینی دعا کرد.

رئیس جمهور نیز در آستانه سفر به سوریه پرویز داودی را به نمایندگی از خود روانه بیمارستان کرد تا از وضعیت جسمی و نظرات تیم پزشکی معالج رئیس مجلس خبرگان رهبری مطلع گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری هم با حضور در بیمارستان از وضعیت معالجه ایشان کسب اطلاع کردند.

مدیر حوزه علمیه قم هم از همگان خواست برای شفای این عالم مبارز دعا کنند.


میم.شین :: 86/4/26::  5:43 عصر

بسم رب علی ابن ابیطالب

سلام

باز هم اومدم هرچند یه مقدار دیر اما بالاخره اومدم.

می خوام یه مطلب باحال براتون تعریف کنم.

دیروز رفته بودم دیدن آقای بحرینی مدیر سایت شیعه نیوز

جاتون خالی. خیلی فضای معنوی و دوستانه ای برقرار بود. انصافا وقتی وارد محل شیعه نیوز شدم کمی به اوضاع و احوال روزگار امیدوار شدم از این جهت که بالاخره هستند کسانی که با دلی به وسعت دشتهای پهناور آستین بالا زده اند و با صرف هزینه از جیب خودشان برای اعتلای مکتب مظلوم و حقه شیعه تلاش می کنند.

شیعه نیوز اولین سایت خبری شیعه به زبان فارسی است که در شبکه جهانی فعالیت می کند و به هیچ نهاد و ارگان و بیتی وابسته نیست و همه مخارجش را هم خودشان تقبل می کنند.

لذا از همه کسانی که از این مطلب بازدید می کنند درخواست دارم لینک آنرا در وبلاگ خودشان قرار دهند. تا فرهنگ آن ترویج شود.

بقیه حرفها هم بمونه برای بعد

یا علی مدد

ww.shia-news.com


میم.شین :: 86/4/21::  8:56 صبح

سلام عزیزان

چند ماه قبل و درست بعد از ارتحال جانگداز مدافع حریم ولایت اهل بیت علیهم السلام و مرجع عالیقدر آیت الله تبریزی زمزمه هایی از سوی دوستان طلبه و به ویژه آذری زبانان مبنی بر یافتن عالمی برجسته برای جایگزینی مرجع فقید شیعه به گوش می رسید.

از میان همه گزینه هایی که خیلی مطرح بودند،‏ظاهرا نام آیت الله حاج شیخ جعفر سبحانی (تبریزی) بیشتر شنیده می شد.

همه این مباحث به کنار از سوی دیگر سیل درخواست ها و نامه ها و ملاقاتها جهت پذیرفتن مقام مرجعیت از سوی آیت الله سبحانی نیز به جانب ایشان روانه شد.

خلاصه این کارها همه زمینه ای شد برای اینکه چندی پیش خبرگزاری ها خبر انتشار رساله عملیه حضرت آیت الله سبحانی را منتشر کردند.

این ها همه باز هم به کنار

بعد از اینکه مرجع عالیقدر و دلسوخته آیت الله فاضل لنکرانی نیز به دیار باقی و کنار ساقی کوثر شتافت بازهم زمزمه ها این بار تقویت شد تا جایی که دفتر آیت الله سبحانی وارد کار شد و عملا این برنامه را ساماندهی کرد. و اینگونه شد که الان اگر از چهارراه بیمارستان به سمت صفائیه قم که بخواهید حرکت کنید در کنار درب موسسه امام صادق علیه السلام نوشته ای را بر روی درب می بینید که نوشته است:

دفتر حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ جعفر سبحانی تبریزی

ساعت کار.....

البته در همین حد کفایت می کند. و نیاز به بسط و تفصیل بیشتری نیست.

حالا از شما خواهش می کنم  به مطلبی که این مرجع تقلید و استاد کلام و سطوح خارج و عالی حوزه علمیه قم در دیدار مسئولان اداره کل دارایی قم گفته اند را بخوانید. در نوع خودش جالبه.

یا علی مدد

البته این رو هم بگم اگر دوست داشتید می تونید نظراتتون رو هم بذارید تا به یه جمع بندی در این قضیه برسیم.

باز هم یا علی مدد


میم.شین :: 86/4/21::  8:49 صبح

آیت‌الله سبحانی
با فروش نفت به جایی نمی رسیم
آیت‌الله جعفر سبحانی گفتند: نفت، گاز و معادن، ارثیه کشور است و با فروش اینها و دست کشیدن از فعالیت های اقتصادی مولد به جایی نمی رسیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار مدیر کل اقتصاد و امور دارایی استان قم افزودند: مملکت باید بجوشد و از خود تولید کند و تنها چوب حراج بر موروثات خود نزند.

ایشان با بیان اینکه نباید تنها مصرف کننده باشیم یادآورشدند: خودکفایی گندم، دشمنان نظام را خشمگین کرد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین ایجاد تسهیلات در امر دریافت مالیات از افراد ناتوان را خواستار شدند.

آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در عرصه علم، فرهنگ و صنعت گفتند: آرزوی ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ثبت اختراع از سوی ایرانیان بود، اما امروز به فضل الهی در مسیر پویایی علمی و فرهنگی حرکت می کنیم.

معظم‌له دستیابی کشور به استقلال فرهنگی، فکری و علمی را ضروری دانستند و خاطرنشان کردند: استقلال در این زمینه ها به معنای استفاده نکردن از دستاوردهای علمی دیگران و پرهیز از تبادل علمی با آنها نیست، اما ضمن رعایت اصل تعاون باید به سوی عدم وابستگی گام برداریم.

استاد حوزه علمیه قم به جایگاه والای علم و پژوهش در معارف اسلامی اشاره و تصریح کردند: بزرگترین استوانه نظام فعالیت های علمی است و هیچ کاری بالاتر از کارهای علمی و فرهنگی نیست.

.............................


میم.شین :: 86/4/20::  5:46 عصر

سلام

ببخشید که دیر اومدم

آخه سرم خیلی شلوغه

الان داشتم خبرگزاری ها رو رصد می کردم که ناگهان خبری توجهم را جلب خودش کرد البته باید برای این خبر متاسف بود.

خودتون بقیه اش رو بخونید.

یا علی مدد

نظراتتون رو هم بدید خوشحال می شم.

یا علی مدد

مسئول بازسازی حرمین عسگریین(ع) ترور شد

تروریست‌های مسلح بعد از ظهر امروز با یورش به منزل هماهنگ‌کننده سازمان‌های مردمی برای بازسازی حرم امامین عسگریین(ع) در سامرا وی را به رگبار گلوله بسته و به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، افراد مسلح ناشناس در یورش به منزل "عبود حمید صالح" جانشین فرماندار سامرا و هماهنگ‌کننده سازمان‌های مردمی برای بازسازی حرم امامین عسکریین(ع) در منطقه "السکک" سامرا، با شلیک ده‌ها گلوله به پیکر وی، او را به قتل رسانده و از محل گریختند.
وی از اردیبهشت‌ماه گذشته در پی دومین حمله به حرم امامین عسگریین(ع) و ویرانی گلدسته‌های این آرامگاه و نیز برکناری جانشین پیشین فرماندار سامرا،‌ به این سمت گماشته شده بود.
صالح 47 ساله، متأهل و دارای چهار فرزند بود و خانواده وی هنگام وقوع این جنایت در منزل حضور داشته‌اند اما تروریست‌ها به سوی آنها شلیکی نکرده‌اند و تنها پس از اطمینان از کشته‌شدن صالح، از محل گریخته‌اند.
تا لحظه مخابره این خبر، هیچ گروهی مسئسولیت این ترور را بر عهده نگرفته است.
این در حالی است که منابع خبری، امروز از تخریب برج ساعت حرم مطهر عسگریین(ع) در سامرا خبر داده‌اند.
یک سرگرد عضو واحد حراست ارتش عراق با اعلام این خبر، تصریح کرد: اصابت یک فروند موشک آر.پی.جی به این برج، به تخریب شدید آن انجامید.
برج ساعت تنها بنای به جا مانده از عملیات‌های اخیر علیه این مرقد مطهر به شمار می‌رفت که در تصاویر منتشر شده از حرمین عسگریین(ع) همچنان قابل رؤیت بود.
این مقام افزود: نظامیان عراقی حاضر در محل به محض شلیک این موشک، عامل این اقدام را به قتل رساندند.
این عملیات، سومین اقدام تروریست‌های تندرو در هتک حرمت حرمین عسگریین(ع) در سامرا به شمار می‌رود.

 

 

 


میم.شین :: 86/3/31::  9:13 عصر

رئیس جمهور در جمع طلاب و فضلای قم
حوزه علمیه قم کانون پاسخ به نیازهای بشری است
به گزارش مرکز خبر حوزه، وی که در جمع طلاب و فضلای حوزه‌ی علمیه‌ی قم سخن می گفت؛ با ابراز خرسندی از حضور در میان روحانیان اظهار داشت: قم، اندیشه‌ی قم و آرمان‌های آن، نه تنها امید شیعیان و مسلمانان، بلکه نقطه‌ی امید همه‌ی بشریت است.

احمدی نژاد افزود: امروز در دنیا مردم به انتهای مسیر رسیده‌اند و ناسیونالیسم و لیبرالیسم از تأمین سعادت بشریت عاجز شده‌ اند.

رییس جمهور با بیان اینکه ملت‌های آگاه به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه رسیدن به کمال حقیقی پیروی از مسیری است که مردم ایران به رهبری امام(ره) پیمودند، یادآور شد: طلاب باید با ادبیات رایج جهانی آشنا شده، با این روش به تبلیغ دینی بپردازند.

وی اظهار نارضایتی از روند موجود دنیا و مطالبه‌ی حق و عدالت را دو مطالبه‌ی اصلی ملت‌های آزادی‌خواه دانسته و تصریح کرد: امروز، ملت‌های دنیا، از خودخواهی و خودپرستی به ستوه آمده، به آموزه‌های اسلامی روی آورده‌اند.

احمدی‌‌نژاد تصریح کرد: کانون پاسخ به نیازهای بشری، حوزه‌ی علمیه قم است و هر روز شرایط برای تحقق آرمان‌های اصیل اسلامی فراهم‌تر می شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه اسلام دینی جهانی و مفید برای همه‌ی بشریت است، گفت: اسلام تنها راه نجات جهان است و در این زمینه، آماده مناظره با همه هستیم.

وی اسلام حقیقی را اسلام در نگاه امام خمینی(ره) عنوان کرده و حوزه‌های علمیه را ترویج دهنده‌ی همین اسلام دانست.

رییس جمهور با بیان اینکه سران استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که دنیا از آنان مأیوس شده است، اظهار داشت: حادثه‌ سامرا بیان مخالفت مستکبران با عدالت‌طلبی است، زیرا آ‌ن‌ها می‌دانند که جهان به دست صالحان خواهد افتاد.

دکتر احمدی‌نژاد، موج اسلام‌خواهی را مرهون الطاف امام زمان(عج) و مجاهدت‌های نظام اسلامی عنوان کرده و  یادآور شد: باید بدانیم که از وظایف خود عقب‌ هستیم و تمام تلاش خود را برای ایفای مسؤولیت‌های انجام نشده به کار بگیریم.

وی با اشاره به وظایف و مسؤولیت‌های دست‌اندرکاران نظام اسلامی گفت: باید برای موفقیت نظام اسلامی، داخل و خارج نظام را، همزمان بسازیم.

احمدی نژاد بر اهمیت توسعه‌ صنایع زیربنایی تأیید کرده و افزود: از جمله این موارد مشکل آب شرب استان قم است که باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

رئیس شورای عالی اقتصاد، الگوی کشور در زمینه‌ی اقتصاد را داخلی دانست و با بیان اینکه نباید به دستورات مخرب و توصیه‌های نا بجای استکبار در این زمینه عمل کنیم، گفت: دشمنان سعی می‌کنند، حرفهای مخرب خود را در ذهن مدیران کشور به عنوان افکار اصولی و توسعه‌طلبانه، ترویج دهند.

رییس جمهور بر اهمیت استفاده‌ی از تجارب همه‌ی دولت‌های دنیا تأکید کرد و افزود: باید از تجربه‌های صورت‌گرفته استفاده کنیم، البته این مسأله به معنای سرلوحه‌قرار دادن دستورات آنان نیست.

وی با بیان اینکه با وضعیت و شرایط تمام شهرهای کشور آشنا هستم، اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که سود مراکز دولتی به جیب عده‌ای خاص نرود و تمام نقاط کشور به صورت یکسان از منافع کشور بهره مند شوند.

رییس جمهور افزود: کسانی هستند که ده‌ها میلیارد از نظام اسلامی وام گرفته اند و هنگام بازرسی نیز سرسختی می‌کنند و هنگامی که با آن‌ها مقابله می‌کنیم، فریاد می‌کشندکه اقتصاد و امنیت ندارد در صورتیکه دولت می‌خواهد ناامنی اقتصادی برای مفسدان ایجاد شود، تا مردم نفس بکشند.

احمد‌ی‌نژاد بر نقش سیستم بانکی، بیمه‌ای و سازمان مدیریت در اقتصاد کشور تأکید کرد و یادآور شد: اگر این سه مرکز به صورت اصولی هدایت شوند، شاهد شکوفا شدن استعدادهای کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اختیار سازمان مدیریت تنها در دست رییس‌جمهور است، از مخالفت با اصلاح نظام مدیریتی انتقاد کرد و گفت: اصلاح نظام بانکی به معنای وجود مدیران ناسالم نیست، بلکه بدین معنا است که مسیر نظام بانکی با پیشرفت‌های کشور هماهنگ نیست.

رییس‌جمهور افزود: براساس برنامه‌ی چهارم توسعه‌ باید سود بانکی تک‌رقمی شود، اما اکنون برخی طراحان برنامه چهارم، از کاهش سود بانکی انتقاد دارند. در حالی که این کار به سود کشور است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اگر ربا در نظام بانکی افزایش یابد ضرر خواهیم دید، اظهار داشت: باید برای سه و نیم میلیون بیکار کشور، اشتغال‌زایی سریع صورت گیرد و در حالی که اجرای طرح بنگاه‌های زود بازده با هزاران ساعت کار، کارشناسی انجام گرفته، برخی آن‌را عجولانه و غیر علمی می‌دانند.

وی با اشاره به راه‌های کاهش تورم، تصریح کرد: در حالی که مجموعه‌ بانک‌ها در سال گذشته 200 هزار میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند، کل بودجه‌ی تورم‌زای دولت 4 هزار میلیارد تومان بوده است.

رییس جمهور گفت: برخی از نحوه دستور رییس‌جمهور در امور مختلف انتقاد می‌کنند، در حالی که شأن رییس‌جمهور این است که پس از ارزیابی ها، دستور لازم را صادر نماید نه اینکه التماس و خواهش کند.

وی تأکید کرد: پای اصلاحات بنیادی خود ایستاده‌ام و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهم کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به بر کناری اعضای هیأت مدیره‌ی بیمه‌ ایران گفت: از یک سال و نیم گذشته، به بیمه‌ی ایران هشدار داده بودیم تا امور خود را اصلاح کند و اکنون از اینکه به آنها این قدر فرصت دادم پشیمان هستم.

وی با بیان اینکه تصمیمات دولت عجولانه نیست و اشکال این است که برخی کند پیش می‌روند، اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند دولت دایره‌ ای  بسته است که فقط عده‌ای خاص در آن راه دارند، در حالی که اصلاً این‌گونه نیست و چون خود در این دولت جایی ندارند. ادعا می‌کنند که دولت دایره‌ی بسته‌ای است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مبارزه‌ با استکبار موجب ساختن جامعه‌ی اسلامی است گفت: این دو، لازم و ملزوم هم اند. هیچ جایی برای سازش با استکبار وجود ندارد و بر خلاف تصور بعضی افراد، با نظام سلطه نمی شود کنار آمد و اگر این کار صورت گیرد، دیگر اسلام نابی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: ما از مدیران اروپایی می‌خواهیم که به سوی قانون و مذاکره بیایند. آنها باید بدانند که مردمشان نیز طرفدار پیشرفت هسته‌ای ایران هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیروزی هسته‌ای ما، پیروزی کل مستضعفان عالم است اظهار داشت: برای همین تمام توان سیاسی و تبلیغاتی خود را در این جبهه آوردند و حتی می‌خواستند دانشگاه‌های ما را ببندند.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند که باید ایستاد و پیشرفت کنونی نیز پیروزی بزرگی است. اما پیروزی اصلی و هدیه‌ی خدا این نیست. اگر بایستیم کفران نعمت کرده‌ایم و به عقب برمی‌گردیم.

 منبع:

حوزه نیوز

پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه های علمیه

 


میم.شین :: 86/3/22::  7:41 عصر

به همت مدیریت امور مدارس قم
مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا(س) در مدارس علمیه قم برگزار می‌شود
مسابقه فرهنگی- مذهبی، حفظ خطبه حضرت زهرا(س) ویژه طلاب مدارس علمیه حوزه علمیه قم همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی در نشست مسئولان فرهنگی مدارس علمیه قم با اشاره به ویژگی‌های خطبه حضرت زهرا(س) گفت: این خطبه مباحث اعتقادی، اخلاقی، توحیدی، امامت و ولایت را شامل می‌شود و به تعبیر آیت‌الله جوادی آملی خلاصه نهج‌البلاغه است.

مدیر امور مدارس حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم توجه ویژه به معارف اهل‌بیت(ع) در حوزه‌های علمیه انس طلاب با معارف اهل‌بیت(ع) تأکید کرد: یادگیری و آموزش، تنها ملاک روند تحصیلی در حوزه علمیه نیست بلکه باید این گونه معارف در عمق روح و جان طلاب نفوذ کند و با وجود آنان عجین شود تا در مراحل زندگی از آنها بهره‌مند گردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مولایی به وظیفه خطیر مسئولان فرهنگی مدارس علمیه در ایجاد بستر مناسب برای آشنایی طلاب با مباحث ولایت و امامت اشاره کرد و تصریح کرد: نگاه به مباحث ولایت باید نگاه حفظ، احیاء و ارتقاء ارزش‌های اهل‌بیت(ع) در بین طلاب باشد.

وی افزود: هم اکنون شش هزار طلبه در مدارس حوزه علمیه قم به تحصیل معارف دینی اشتغال دارند که با ارائه برنامه‌های منسجم می توان زمینه تعمیق معارف و خیزش طلاب در کسب معارف اهل‌بیت(ع) را فراهم نمود.

بر اساس این گزارش، مسئول امور فرهنگی مدارس علمیه قم نیز با ارائه گزارشی به تبیین نیازمندی‌ها و عملکرد واحدهای فرهنگی مدارس پرداخت.

منبع: حوزه نیوز

www.hawzahnews.ir


میم.شین :: 86/3/22::  7:31 عصر

آیت‌الله استادی
انجمن‌های علمی حوزه با ارائه تحقیقات سنجیده تکیه‌گاه اندیشمندان باشند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امکانات حوزه باید صرف پاسداری از مکتب اهل‌بیت(ع) و تحکیم عقاید اسلامی شود.
به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله استادی در نشست مجمع عمومی انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه افزود: در شرایطی که دشمنان به شبهه‌افکنی درباره تمام مباحث اسلامی می‌پردازند، شکی در ضرورت فعالیت انجمن‌های علمی در حوزه علمیه قم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در گذشته عالمان دینی بر اساس احساس مسئولیت به صورت فردی به انجام پژوهش‌های اسلامی می‌پرداخته‌اند گفت: اینکه گروهی از فضلای حوزه در بخش‌های تخصصی به پژوهش‌های مشترک و کار گروهی روی آورده‌اند، مایه خرسندی است.

عضو شورای عالی حوزه افزود: اگر کار انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم سنجیده، گسترده و دقیق باشد می‌تواند تکیه گاهی برای مراجعه اندیشمندان غیر حوزوی در رشته‌های مختلف از جمله تاریخ باشد.

وی با تقدیر از روند حوزه علمیه قم به سمت تخصصی شدن گفت: ثمره فعالیت‌های گروهی در حوزه‌های تخصصی بسیار ارزشمند است که در دراز مدت معلوم خواهد شد.

آیت‌الله استادی با اشاره به انتشار فصلنامه‌های مختلف از سوی انجمن‌های علمی حوزه گفت: محققان این انجمن‌ها باید دقت داشته باشند تا علاوه بر قوت علمی، مطالب از قالب مناسب نیز بهره‌مند شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: متأسفانه برخی افراد به دلیل بد سلیقگی در ارائه نتایج تحقیقات خود، موجب سوء استفاده دشمنان شده‌اند.

امام جمعه موقت قم، با بیان اینکه انجمن‌های علمی حوزه باید با تولید علم به ارائه حرف‌های نو بپردازند گفت: این مطالب باید از استحکام و اتقان علمی مناسب برخوردار باشند.


میم.شین :: 86/3/22::  10:51 صبح

انتصاب معاون جدید آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم
مرکز خبر حوزه :در پی استعفای حجت الاسلام و المسلمین دکتر پارسانیا از معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و ریاست دانشگاه باقر العلوم رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، حجت الاسلام دکتر احمد واعظی را به عنوان معاون آموزش جدید دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقر العلوم منصوب کرد.

 حجت الاسلام دکتر احمد واعظی عضو هئیت امناء دفتر تبلیغات اسلامی واز اساتید برجسته حوزه و دانشگاه است که در سوابق وی معاونت پژوهش حوزه علمیه قم. معاونت اساتید دانشگاه ها و  معاونت بین الملل جامعه الزهرا مشاهده می شود.

وی همچنین مدتی در کالج اسلامی و حوزه علمیه لندن به تدریس اشتغال داشت.

حکومت اسلامی . در آمدی بر هرمنوتیک انسان از دیدگاه اسلام و جامعه دینی – جامعه مدنی از تالیفات وی به شمار می رود.

یاد آور می شود مراسم معارفه معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس دانشگاه باقر العلوم روز چهارشنبه 23/3/86 در سالن اجتماعات دانشگاه باقر العلوم برگزار می شود.

منبع: حوزه نیوز


میم.شین :: 86/3/21::  8:1 عصر

با سلام

نشانی جدید سایت حوزه نیوز (سایت رسمی مرکز خبر حوزه های علمیه) و وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به صورت ذیل اعلام می گردد:

www.hawzahnews.ir

حتما سری به آن بزنید و نظرتون رو برام بفرستید. آخه من اونجا کار می کنم.

یاعلی مدد


   1   2      >

:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
ابوطالب مظلوم تاریخ [170]
حوزه نیوز (پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه) [204]
پایگاه مرجع فقید شیعه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی [53]
مرکز انجمنهای اعتقادی [123]
پایگاه عالم جلیل القدر سید شرف الدین [116]
خبرگزاری فارس [143]
پایگاه فارغ التحصیلان مرکز جهانی علوم اسلامی [144]
پایگاه مرجع فقید آیت الله تبریزی [73]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیستانی [69]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله میلانی [108]
هفته نامه خبری افق حوزه [87]
فهرست برخی از آژانس های خبری خارجی [115]
[آرشیو(12)]

::تعداد کل بازدیدها::

67216

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
اخبار حوزه - اخبار حاج آقا
میم.شین
بگذریم
::لوگوی من::
اخبار حوزه - اخبار حاج آقا
::لوگوی دوستان::






















::لینک دوستان::
شاید سخن حق
تعقل و تفکر
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::
 
 
     
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار حوزه - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

This free script provided by webloger site

سفارش تبلیغ
صبا ویژن