سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تابستان 1386 - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

تابستان 1386 - اخبار حاج آقا
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:1بازدید دیروز:2
 

میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله وحید خراسانی راه‌اندازی شد.

به گزارش شیعه نیوز، دفتر آیت‌الله وحید خراسانی، درحالی اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی این مرجع عالیقدر شیعه گرفت که بسیاری از مقلدین و دوستداران ایشان، از مدتها پیش خلاء ناشی از نبود ارتباطات اینترنتی با دفتر ایشان را احساس می کردند و این در حالیست که بسیاری از مراجع تقلید در این عرصه فعال می باشند.

بر اساس این گزارش مراجع تقلیدی چون آیت‌الله سیستانی، آیت‌الله خامنه ای، آیت‌الله تبریزی، آیت‌الله فاضل، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله روحانی، آیت‌الله صافی، آیت‌الله شیرازی، آیت‌الله شاهرودی، آیت‌الله اردبیلی، آیت‌الله صانعی و ... دارای پایگاه اطلاع رسانی و فعالیتهای اینترنتی هستند.

این گزارش می افزاید: در حال حاضر فقط بخش فارسی این پایگاه اطلاع رسانی (که هنوز در دست ساخت و در حال تکمیل است)، فعال می باشد و قرار است در آینده زبانهای عربی، انگلیسی، اردو، آذری و سیریلیک هم راه اندازی شود.

شایان ذکر است که این سایت به نشانی: http://vahid-khorasani.ir بر روی شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی می باشد.

افتتاح دفتر آیت الله وحید خراسانی در تهران
به گزارش شیعه نیوز به نقل از خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی، مرجع عالیقدر شیعه در تهران آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، از این پس مقلدین این مرجع تقلید جهت پرسش مسائل شرعی خود و پرداخت وجوهات و سایر مراجعات می توانند به دفتر این عالم ربانی واقع در تهران مراجعه نمایند و این دفتر همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 و همچنین 15 تا 18 پاسخگوی مراجعات حضوری و تماس های تلفنی مومنین خواهد بود.

گفتنی است، دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی در خیابان 17 شهریور ـ خیابان آبشار ـ خیابان شهید اکبری ـ کوچه فتاح ـ پلاک 4 ـ جنب حسینیه چهارده معصوم(ع) واقع است. همچنین شماره های تماس 33510160 و 33510150 این دفتر پاسخگوی تماس عموم مردم خواهد بود.


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

گزارش فارس از آغاز سریال «فتانه» در سازمان انرژی اتمی

«فتانه» برای جاسوسی به UCF اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: سریال «فتانه» که عصر امروز با موضوع جاسوسی و ضد جاسوسی در سازمان انرژی اتمی کلید خورد برای فیلمبرداری به پایگاه UCF اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فارس، در مراسمی که به مناسبت شروع تصویربرداری سریال «فتانه» در سازمان انرژی اتمی برگزار شد، جمعی از هنرمندان و مسئولین هسته‌ای کشور در سالن خوارزمی حضور داشتند.
بنابراین گزارش، در این مراسم ابتدا کلیپی با عنوان «پاشو سردار» به پاس یاد و خاطره سرداران هشت سال دفاع مقدس پخش شد و سپس «حسین سیمرغ» مدیرکل روابط عمومی سازمان انرژی اتمی طی سخنانی اظهار داشت: کشور ما به صورت بومی دستیابی کاملی به چرخه هسته‌ای پیدا کرد و به مرحله غنی سازی رسید و به گفته رهبر معظم انقلاب دستیابی دانشمندان به فناوری برجسته هسته‌ای بالاتر از کشف و استخراج نفت در ایران است. 


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

قرق مشکوک حرم در سفر رئیس جمهور به قم

امروز رجا نیوز این مطلب رو در حاشیه سفر رئیس جمهور به قم نوشته است که من هم از باب تازه بودن و جالب بودن سوژه اش این رو نوشتم نه اینکه قصد خاصی داشته باشم. قضاوت با خوانندگان.

  قرق حرم حضرت معصومه (س) در سفر روز گذشته رئیس جمهور به قم که با اعتراض شدید احمدی نژاد روبرو شد، توسط یک عامل مشکوک صورت گرفته است.

 به گزارش رجانیوز، در جریان سفر روز گذشته رئیس جمهور به قم که به منظور شرکت در مراسم پایانی ششمین نشست سالیانه مدیران مدارس علمیه خواهران کشور، گردهمایی بزرگ مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان در مدرسه فیضیه قم و حضور در بیت آیت الله مشکینی بمناسبت چهلمین روز درگذشت وی صورت گرفت، پس از آنکه احمدی نژاد به قصد زیارت حرم حضرت معصومه (س) وارد حرم گردید، متوجه قرق شدن حرم و ممانعت از ورود مردم شد.

 بنابراین گزارش، این اتفاق که طی 2 سال اخیر سابقه نداشته است، با اعتراض شدید رئیس جمهور مواجه شد اما شاهدان عینی از حضور یک فرد ملبس به لباس روحانیت خبر می دهند که در مقابل اعتراض رئیس جمهور با لحن تحکم آمیز، تأکید کرده که شکستن قرق، مسئولیت امنیتی دارد.


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

اینم یه نقد و بررسی کاملا جالب که رجا نیوز در اختیار کاربران خودش قرار داده بود و منم بدم نیومد شما رو در جریان آن قرار بدم.

قضاوت رو باز هم به شما واگذار می کنم.

«...هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس باشد یا نباشد، باید زبان خود را بهداشتی کند و اخلاق مدنی را رعایت نماید. در شأن یک روحانی نیست که با نخبگان با اهانت و فحاشی سخن بگوید. اگر وی زبان خود را اصلاح کند و مخالفان خود را محترم بدارد، نزد نخبگان جایگاه خواهد داشت. ولی اگر آقای هاشمی بر نهج گذشته رفتار کند، به زودی عرصه سیاست را ترک خواهد گفت.»

 عبارات بالا برگرفته از سلسله مقالاتی است که روزگاری در جراید مدعیان اصلاح طلبی برای تخریب و مقابله با هاشمی رفسنجانی درج می شد. آن روزها هاشمی عالیجناب سرخپوش لقب گرفته بود؛ چرا که چون کاردینال ریشلیو، به عالیجنابان خاکستری میدان داده بود تا چون پدر ژوزف قدرت واقعی را البته به طور پنهان در دست بگیرند! هاشمی متهم بود به دست داشتن در قتل های زنجیره ای و همکاری در خصوص از میان برداشتن روشنفکران و دگراندیشان کشور.


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

سری به وبلاگی به نام محبوبه بوجار زدم. دیدم عکسهای جالبی را پست کرده بود. مناسب دیدم تا برای استفاده شما آنها را در این جا قرار بدم.

ایشون گفته بود این عکسها را از نمایشگاه عکس سیاسیون حوزه هنری گرفته است. روی ادامه مطلب کلیک کنید. ضرر نداره.


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

پس‌ از فقط 14 روز آموزش‌

کودک‌ 2 ساله‌ نیشابوری‌ قادر به‌ خواندن‌ کلمات‌ و اعداد و تشخیص‌ رنگ است‌

کودک‌ 2 ساله‌ نیشابوری‌ می‌تواند به‌ راحتی‌ 70 کلمه‌ فارسی‌ را خوانده‌، تمام‌ رنگ‌های‌ اصلی‌ را تشخیص‌ داده‌ و جدول‌ ضرب‌ را از حفظ بیان‌ کند.

مادر این‌ کودک‌ خردسال‌ گفت‌: حدود 15 روز قبل‌ در حالی‌ که‌ مشغول‌ پرسیدن‌ کلمات‌ انگلیسی‌ از بنت‌الهدی‌ دختر بزرگ‌ترم‌ بودم‌، متوجه‌ استعداد فرزند کوچک‌ترم‌ زهرا نیز در یادگیری‌ مطالب‌ شدم‌.
فاطمه‌ هدایتیان‌ ادامه‌ داد: همانطور که‌ من‌ کلمات‌ انگلیسی‌ را به‌ زبان ‌می‌آوردم‌، زهرا نیز همراه‌ با من‌ آنها را ادا و پس‌ از دوبار تکرار، حفظ می‌کرد.
وی‌ که‌ فرزند دیگرش‌ نیز رتبه‌ اول‌ آزمون‌ تیزهوشان‌ شهرستان‌ در مقطع‌ راهنمایی‌ را به‌ خود اختصاص‌ داده‌ است‌، افزود: پس‌ از پی‌بردن‌ به‌ این‌ امر، مصمم‌ شدم‌ تا هوش‌ و استعداد او را به‌ سمت‌ یادگیری‌ سایر کلمات‌ و اصطلاحات‌ فارسی‌ هدایت‌ کنم‌.
مادر این کودک‌ با بیان‌ این‌ مطلب‌ که‌ از 2 هفته‌ پیش‌ تاکنون‌ با نوشتن‌ کلمات‌ مختلف‌ روی‌ برگه‌ کاغذ، تکرار و نشان‌ دادن‌ رنگ‌ها، اشیا و تمرین‌ جدول‌ ضرب‌، زهرا موفق‌ به‌ حفظ حدود 70 کلمه‌، تشخیص‌ رنگ‌های‌ اصلی‌ و حفظ و بیان‌ جدول‌ ضرب‌ شده‌ است،‌ افزود: وی‌ تنها با دوبار تکرار هر کلمه‌ای‌ می‌تواند آن‌ را به‌ راحتی‌ حفظ کند.
وی‌ که‌ خود خانه‌دار بوده‌ و همسرش‌ نیز دارای‌ شغل‌ آزاد است، یادآورشد: زهرا علاقه‌ زیادی‌ نسبت‌ به‌ خواندن‌ روزنامه‌ها دارد، به‌ طوری‌ که‌ پس‌ از مشاهده‌ و تطبیق‌ شکل‌ و شمایل‌ اندوخته‌های‌ ذهنی‌ خود در جراید، آنها را بلافاصله‌ با صدای‌ بلند تکرار می‌کند.
مادر این‌ کودک‌ خردسال‌ ضمن‌ اشاره‌ به‌ این‌که‌ فرزندش‌ را تاکنون‌ به ‌مهد کودک‌ نفرستاده‌ است‌، اضافه‌ کرد: در نظر دارم‌ حروف‌ الفبای‌ فارسی‌ را به‌طور کامل‌ به‌ او بیاموزم‌ و تصور من‌ این‌ است‌ که‌ وی‌ پس‌ از مدتی‌ کوتاه‌، به‌ راحتی‌ قادر خواهد بود کلیه‌ کلمات‌ و مطالب‌ را بخواند.
هدایتیان‌، ضمن‌ یادآوری‌ اینکه‌ چنانچه‌ کارشناسان‌ آموزش‌ و پرورش‌ و سایر افراد صاحب‌نظر در امر تربیت‌، بتوانند وی‌ را در امر آموزش‌ زهرا با شیوه‌های‌ علمی‌تر و عملی‌تر کمک‌ کنند از مساعدت‌ ایشان‌ استقبال‌ می‌کند، گفت: اگر در همین‌ ابتدای‌ امر، مطالب‌ مفید و مورد نظر براساس‌ یک‌ شیوه‌ اصولی‌ و صحیح‌ به‌ زهرا آموزش‌ داده‌ شود، یقینا او در آینده‌ به‌ توفیقات‌ بهتر و بیشتری‌ دست‌ خواهد یافت‌.

منبع: فارس نیوز

میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

کارتهای سوخت رمز دار می شوند

محمدرضا نعمت زاده گفت : تا 15 روز آینده برنامه ریزی برای قابلیت رمزگذاری در سامانه هوشمند به هیئت منتخب تبصره 13 تحویل می شود تا برای افراد به صورت اختیاری کارتهای هوشمند رمزدار صادر شود.

معاون وزیر نفت عصرامروز در حاشیه مراسم بازدید غلامحسین الهام سخنگوی دولت از مرکز داده های سامانه کارت هوشمند گفت : کارتهای سوخت گازوئیل برای تولید سفارش شده و امید است تا سه ماه آینده نهایی شود. به عبارتی دیگر این طرح در نیمه دوم سال جاری اجرایی خواهد شد.

 محمدرضا نعمت زاده درباره سهمیه سوخت خبرنگاران گفت: برای خبرنگاران سهمیه ویژه در نظر گرفته نشده اما سهمیه رسانه ها به استانداریها اعلام شده و آنچه در اختیار استانداریها است سهمیه مطبوعات نام گرفته است.........



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
ابوطالب مظلوم تاریخ [170]
حوزه نیوز (پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه) [204]
پایگاه مرجع فقید شیعه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی [53]
مرکز انجمنهای اعتقادی [123]
پایگاه عالم جلیل القدر سید شرف الدین [116]
خبرگزاری فارس [143]
پایگاه فارغ التحصیلان مرکز جهانی علوم اسلامی [144]
پایگاه مرجع فقید آیت الله تبریزی [73]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیستانی [69]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله میلانی [108]
هفته نامه خبری افق حوزه [87]
فهرست برخی از آژانس های خبری خارجی [115]
[آرشیو(12)]

::تعداد کل بازدیدها::

67161

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
تابستان 1386 - اخبار حاج آقا
میم.شین
بگذریم
::لوگوی من::
تابستان 1386 - اخبار حاج آقا
::لوگوی دوستان::






















::لینک دوستان::
شاید سخن حق
تعقل و تفکر
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::
 
 
     
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تابستان 1386 - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

This free script provided by webloger site

سفارش تبلیغ
صبا ویژن