سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرهای داغ - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین به دست آر و بر شمارشان بیفزای که به هنگام آسایش، ساز و برگ اند و به هنگام سختی، سپر . [امام علی علیه السلام]
 

 
   

خبرهای داغ - اخبار حاج آقا
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:7بازدید دیروز:5
 

میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس حضور سرزده و بدون اطلاع قبلی رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی بنا به اذعان روسای سابق و فعلی این بانک، نشان از اهمیت نقش بانک مرکزی و بویژه رئیس کل آن در اقتصاد کشور داشت.
این اقدام در حالی صورت می‌گرفت که در یک حرکت کم سابقه احمدی‌نژاد به همراه داودی معاون اول ریاست جمهوری، دانش‌جعفری وزیر اقتصاد و دارایی و الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری به اتفاق در یک جلسه حضور داشتند.

 * شیبانی به توصیه مظاهری رئیس کل شده بود

مظاهری که زمانی وزارت اقتصاد دولت خاتمی را عهده‌دار بود در سال 82 شیبانی را به عنوان رئیس کل بانک مرکزی معرفی کرد. وی هم‌اینک جانشین کسی می‌شود که زمانی با توصیه خود او را به ریاست کل بانک مرکزی رسانده است...............


میم.شین :: 86/6/18::  10:51 صبح

نوری‌ مالکی‌ نخست‌ وزیر عراق‌ بامداد امروز چهارشنبه‌ با ایت‌ الله‌ سید علی‌ سیستانی‌ مرجع عالی‌ شیعیان‌ عراق‌ در شهر مقدس‌ نجف‌ اشرف‌ دیدار و گفتگو کرد‌.

به‌ گزارش‌ خبرگزاری‌ شین‌ هوا از بغداد ‌ منابع دولتی‌ اعلام‌ کردند مالکی‌ و هیئت‌ همراه‌ وی‌ بامداد امروز وارد استان‌ نجف‌ شدند و بلافاصله‌ عازم‌ محل‌ سکونت‌ ایت‌ الله‌ سید علی‌ سیستانی‌ در این‌ شهر واقع در یکصد و شصت‌ کیلومتری‌ جنوب‌ بغداد شدند‌.

این‌ منبع درباره‌ هدف‌ نوری‌ مالکی‌ از این‌ دیدار‌ که‌ کمتر از چهل‌ و هشت‌ ساعت‌ پس‌ از دیدار جرج‌ بوش‌ رئیس‌ جمهور امریکا از عراق‌ و ملاقاتش‌ با مالکی‌ صورت‌ می‌ گیرد‌ چیزی‌ نگفت‌‌.

گفتنی‌ است‌ برخی‌ نمایندگان‌ ایت‌ الله‌ سیستانی‌ اخیرا از دولت‌ مالکی‌ انتقاد کرده‌ اند و خواستار برقراری‌ امنیت‌ و ارائه‌ خدمات‌ لازم‌ به‌ مردم‌ عراق‌ شده‌ اند‌.

برخی‌ معتقدند دیدار مالکی‌ با ایت‌ الله‌ سیستانی‌ در تلاش‌ برای‌ کسب‌ حمایت‌ این‌ مرجع دینی‌ از دولت‌ صورت‌ گرفته‌ است‌‌.


میم.شین :: 86/5/13::  7:47 عصر

بسم رب الحسین

سلام دوستان

چه خبر؟!!

مدتی بود به دلیل مسافرت و مشغله های زیاد نتونستم بهتون سر بزنم.

اما امروز می خوام از گمانه زنی های رسانه های برای یک موضوع مهم مملکتی خبر بدم.

قبل از هر چیز باید یک موضوع را تبریک و دو موضوع را تسلیت بگم.

تبریک بابت میلاد قائد غر المحجلین و یعسوب الدین و اسدالله الغالب امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه و علی آبائه الاف التحیه و الثناء است.

تسلیت اول بابت ایام حزن و اندوه اسوه صبر و مرد آفرین روزگار زینب کبری سلام الله علیها است. سلام علی قلب الزینب الصبور و لسانها الشکور.

هر چند حقش بود من بابت این دو مناسبت به تفصیل سخن بگم. ولی چون وقتش گذشته انشاء الله در آتیه یه کاری می کنم.

بگذریم.

در هفته گذشته شاهد ارتحال آیت الله میرزا علی اکبر مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری بودیم. که بنده این حادثه را نیز تسلیت می گویم.

اما بحثی که می خواهم براتون بنویسم این است که از فردای ارتحال این فقیه مجاهد رسانه های داخلی و حتی خارجی ها بحثی را آغاز کردند مبنی بر اینکه جانشین آیت الله مشکینی در مجلس خبرگان رهبری که یکی از نهادهای حساس نظام است کیست؟

برخی رسانه ها بحث آقای هاشمی رفسنجانی نایب ریئس اول مجلس خبرگان رهبری را مطرح کرده اند که البته خیلی دور از انتظار نیست.

عده ای بحث جانشینی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را به میان آورده اند و گفتند با توجه به وجهه خوب و عقلایی که ایشان در طول تصدی ریاست قوه قضاییه برای خود دست و پا کرده اند و نیز سوابق علمی و مبارزاتی ایشان نیز گزینه مناسبی برای این منصب به شمار می رود.

دیگرانی همچون آیت الله خزعلی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر هم در اظهار نظر که سایت بازتاب آنرا نقل کرده گفته اند: امثال آیت الله مصباح اگر مسئولیت این سمت خطیر را عهده دار شوند خوب است.

برخی نیز معتقدند نایب رئیس دوم مجلس خبرگان و رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری آیت الله محمد یزدی نیز صلاحیت تصدی این پست خطیر را دارد.

و دست آخر اینکه عده دیگری نظرشان روی آیت الله احمد جنتی دبیر فعلی شورای نگهبان قانون اساسی است که البته تعدادشان بسیار کم است و فکر نمی کنم کسی برای این نظر اهمیتی قائل شود چرا که هم وضعیت جسمی و سنی آیت الله جنتی اجازه این امر را نمی دهد و هم اینکه موقعیت اجتماعی و سیاسی ایشان در بین همه گروه ها مورد قبول نیست.

البته آیت الله یزدی نیز به دلیل مواضع تندی که علیه برخی افراطیون و حتی برخی چهره های معتدل اتخاذ می کردند (در زمان تصدی قوه قضائیه) شاید ایشان نیز اجماعی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری نداشته باشند.

هم چنین است آیت الله مصباح یزدی که اصلا وارد بحث ایشان نخواهم شد.

اما اگر بخواهیم مهمترین و مطرحترین چهره ها برای تصدی این پست را مطرح کنیم باید روی آقایان هاشمی رفسنجانی و هاشمی شاهرودی توقفی داشته باشیم که روی کاغذ و حتی در عمل بخت آقای هاشمی رفسنجانی بیشتر از دیگران است.

منتهی شاید شم سیاسی و حتی نظر خود رئیس جمهور اسبق ایران اسلامی این باشد که وارد این عرصه نشود و از دور دستی بر آتش داشته باشد و به عنوان رئیس یکی از خطیر ترین نهادهای قانون گذاری جمهوری اسلامی ایران یعنی مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت خود را ادامه دهد.

البته این به معنای این نبود که من می خواهم تعیین تکلیف کنم بلکه برای اطلاع شما دوستان لازم دونستم که این مطلب را درج کنم.

مسئولیت این صحبت ها را هم نمی پذیرم چرا که همه آنها را رسانه هایی از قبیل خبرگزاری فارس و دیگران زده بودند.

یا علی مدد



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
ابوطالب مظلوم تاریخ [170]
حوزه نیوز (پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه) [204]
پایگاه مرجع فقید شیعه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی [53]
مرکز انجمنهای اعتقادی [123]
پایگاه عالم جلیل القدر سید شرف الدین [116]
خبرگزاری فارس [143]
پایگاه فارغ التحصیلان مرکز جهانی علوم اسلامی [144]
پایگاه مرجع فقید آیت الله تبریزی [73]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیستانی [69]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله میلانی [108]
هفته نامه خبری افق حوزه [87]
فهرست برخی از آژانس های خبری خارجی [115]
[آرشیو(12)]

::تعداد کل بازدیدها::

67239

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
خبرهای داغ - اخبار حاج آقا
میم.شین
بگذریم
::لوگوی من::
خبرهای داغ - اخبار حاج آقا
::لوگوی دوستان::






















::لینک دوستان::
شاید سخن حق
تعقل و تفکر
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::
 
 
     
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرهای داغ - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

This free script provided by webloger site

سفارش تبلیغ
صبا ویژن