سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درد دل احمدی نژاد با طلبه ها!! - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

درد دل احمدی نژاد با طلبه ها!! - اخبار حاج آقا
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:6بازدید دیروز:4
 

میم.شین :: 86/3/31::  9:13 عصر

رئیس جمهور در جمع طلاب و فضلای قم
حوزه علمیه قم کانون پاسخ به نیازهای بشری است
به گزارش مرکز خبر حوزه، وی که در جمع طلاب و فضلای حوزه‌ی علمیه‌ی قم سخن می گفت؛ با ابراز خرسندی از حضور در میان روحانیان اظهار داشت: قم، اندیشه‌ی قم و آرمان‌های آن، نه تنها امید شیعیان و مسلمانان، بلکه نقطه‌ی امید همه‌ی بشریت است.

احمدی نژاد افزود: امروز در دنیا مردم به انتهای مسیر رسیده‌اند و ناسیونالیسم و لیبرالیسم از تأمین سعادت بشریت عاجز شده‌ اند.

رییس جمهور با بیان اینکه ملت‌های آگاه به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه رسیدن به کمال حقیقی پیروی از مسیری است که مردم ایران به رهبری امام(ره) پیمودند، یادآور شد: طلاب باید با ادبیات رایج جهانی آشنا شده، با این روش به تبلیغ دینی بپردازند.

وی اظهار نارضایتی از روند موجود دنیا و مطالبه‌ی حق و عدالت را دو مطالبه‌ی اصلی ملت‌های آزادی‌خواه دانسته و تصریح کرد: امروز، ملت‌های دنیا، از خودخواهی و خودپرستی به ستوه آمده، به آموزه‌های اسلامی روی آورده‌اند.

احمدی‌‌نژاد تصریح کرد: کانون پاسخ به نیازهای بشری، حوزه‌ی علمیه قم است و هر روز شرایط برای تحقق آرمان‌های اصیل اسلامی فراهم‌تر می شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه اسلام دینی جهانی و مفید برای همه‌ی بشریت است، گفت: اسلام تنها راه نجات جهان است و در این زمینه، آماده مناظره با همه هستیم.

وی اسلام حقیقی را اسلام در نگاه امام خمینی(ره) عنوان کرده و حوزه‌های علمیه را ترویج دهنده‌ی همین اسلام دانست.

رییس جمهور با بیان اینکه سران استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که دنیا از آنان مأیوس شده است، اظهار داشت: حادثه‌ سامرا بیان مخالفت مستکبران با عدالت‌طلبی است، زیرا آ‌ن‌ها می‌دانند که جهان به دست صالحان خواهد افتاد.

دکتر احمدی‌نژاد، موج اسلام‌خواهی را مرهون الطاف امام زمان(عج) و مجاهدت‌های نظام اسلامی عنوان کرده و  یادآور شد: باید بدانیم که از وظایف خود عقب‌ هستیم و تمام تلاش خود را برای ایفای مسؤولیت‌های انجام نشده به کار بگیریم.

وی با اشاره به وظایف و مسؤولیت‌های دست‌اندرکاران نظام اسلامی گفت: باید برای موفقیت نظام اسلامی، داخل و خارج نظام را، همزمان بسازیم.

احمدی نژاد بر اهمیت توسعه‌ صنایع زیربنایی تأیید کرده و افزود: از جمله این موارد مشکل آب شرب استان قم است که باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

رئیس شورای عالی اقتصاد، الگوی کشور در زمینه‌ی اقتصاد را داخلی دانست و با بیان اینکه نباید به دستورات مخرب و توصیه‌های نا بجای استکبار در این زمینه عمل کنیم، گفت: دشمنان سعی می‌کنند، حرفهای مخرب خود را در ذهن مدیران کشور به عنوان افکار اصولی و توسعه‌طلبانه، ترویج دهند.

رییس جمهور بر اهمیت استفاده‌ی از تجارب همه‌ی دولت‌های دنیا تأکید کرد و افزود: باید از تجربه‌های صورت‌گرفته استفاده کنیم، البته این مسأله به معنای سرلوحه‌قرار دادن دستورات آنان نیست.

وی با بیان اینکه با وضعیت و شرایط تمام شهرهای کشور آشنا هستم، اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که سود مراکز دولتی به جیب عده‌ای خاص نرود و تمام نقاط کشور به صورت یکسان از منافع کشور بهره مند شوند.

رییس جمهور افزود: کسانی هستند که ده‌ها میلیارد از نظام اسلامی وام گرفته اند و هنگام بازرسی نیز سرسختی می‌کنند و هنگامی که با آن‌ها مقابله می‌کنیم، فریاد می‌کشندکه اقتصاد و امنیت ندارد در صورتیکه دولت می‌خواهد ناامنی اقتصادی برای مفسدان ایجاد شود، تا مردم نفس بکشند.

احمد‌ی‌نژاد بر نقش سیستم بانکی، بیمه‌ای و سازمان مدیریت در اقتصاد کشور تأکید کرد و یادآور شد: اگر این سه مرکز به صورت اصولی هدایت شوند، شاهد شکوفا شدن استعدادهای کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اختیار سازمان مدیریت تنها در دست رییس‌جمهور است، از مخالفت با اصلاح نظام مدیریتی انتقاد کرد و گفت: اصلاح نظام بانکی به معنای وجود مدیران ناسالم نیست، بلکه بدین معنا است که مسیر نظام بانکی با پیشرفت‌های کشور هماهنگ نیست.

رییس‌جمهور افزود: براساس برنامه‌ی چهارم توسعه‌ باید سود بانکی تک‌رقمی شود، اما اکنون برخی طراحان برنامه چهارم، از کاهش سود بانکی انتقاد دارند. در حالی که این کار به سود کشور است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اگر ربا در نظام بانکی افزایش یابد ضرر خواهیم دید، اظهار داشت: باید برای سه و نیم میلیون بیکار کشور، اشتغال‌زایی سریع صورت گیرد و در حالی که اجرای طرح بنگاه‌های زود بازده با هزاران ساعت کار، کارشناسی انجام گرفته، برخی آن‌را عجولانه و غیر علمی می‌دانند.

وی با اشاره به راه‌های کاهش تورم، تصریح کرد: در حالی که مجموعه‌ بانک‌ها در سال گذشته 200 هزار میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند، کل بودجه‌ی تورم‌زای دولت 4 هزار میلیارد تومان بوده است.

رییس جمهور گفت: برخی از نحوه دستور رییس‌جمهور در امور مختلف انتقاد می‌کنند، در حالی که شأن رییس‌جمهور این است که پس از ارزیابی ها، دستور لازم را صادر نماید نه اینکه التماس و خواهش کند.

وی تأکید کرد: پای اصلاحات بنیادی خود ایستاده‌ام و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهم کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به بر کناری اعضای هیأت مدیره‌ی بیمه‌ ایران گفت: از یک سال و نیم گذشته، به بیمه‌ی ایران هشدار داده بودیم تا امور خود را اصلاح کند و اکنون از اینکه به آنها این قدر فرصت دادم پشیمان هستم.

وی با بیان اینکه تصمیمات دولت عجولانه نیست و اشکال این است که برخی کند پیش می‌روند، اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند دولت دایره‌ ای  بسته است که فقط عده‌ای خاص در آن راه دارند، در حالی که اصلاً این‌گونه نیست و چون خود در این دولت جایی ندارند. ادعا می‌کنند که دولت دایره‌ی بسته‌ای است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مبارزه‌ با استکبار موجب ساختن جامعه‌ی اسلامی است گفت: این دو، لازم و ملزوم هم اند. هیچ جایی برای سازش با استکبار وجود ندارد و بر خلاف تصور بعضی افراد، با نظام سلطه نمی شود کنار آمد و اگر این کار صورت گیرد، دیگر اسلام نابی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: ما از مدیران اروپایی می‌خواهیم که به سوی قانون و مذاکره بیایند. آنها باید بدانند که مردمشان نیز طرفدار پیشرفت هسته‌ای ایران هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیروزی هسته‌ای ما، پیروزی کل مستضعفان عالم است اظهار داشت: برای همین تمام توان سیاسی و تبلیغاتی خود را در این جبهه آوردند و حتی می‌خواستند دانشگاه‌های ما را ببندند.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند که باید ایستاد و پیشرفت کنونی نیز پیروزی بزرگی است. اما پیروزی اصلی و هدیه‌ی خدا این نیست. اگر بایستیم کفران نعمت کرده‌ایم و به عقب برمی‌گردیم.

 منبع:

حوزه نیوز

پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه های علمیه

 



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
ابوطالب مظلوم تاریخ [170]
حوزه نیوز (پایگاه رسمی مرکز خبر حوزه) [204]
پایگاه مرجع فقید شیعه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی [53]
مرکز انجمنهای اعتقادی [123]
پایگاه عالم جلیل القدر سید شرف الدین [116]
خبرگزاری فارس [143]
پایگاه فارغ التحصیلان مرکز جهانی علوم اسلامی [144]
پایگاه مرجع فقید آیت الله تبریزی [73]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیستانی [69]
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله میلانی [108]
هفته نامه خبری افق حوزه [87]
فهرست برخی از آژانس های خبری خارجی [115]
[آرشیو(12)]

::تعداد کل بازدیدها::

67351

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
درد دل احمدی نژاد با طلبه ها!! - اخبار حاج آقا
میم.شین
بگذریم
::لوگوی من::
درد دل احمدی نژاد با طلبه ها!! - اخبار حاج آقا
::لوگوی دوستان::






















::لینک دوستان::
شاید سخن حق
تعقل و تفکر
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::
 
 
     
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درد دل احمدی نژاد با طلبه ها!! - اخبار حاج آقا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

This free script provided by webloger site

سفارش تبلیغ
صبا ویژن